جانشین ستاد انتخابات استان  بر رعايت قانون در تمامي مراحل انتخابات تاكيد كرد و گفت:رعايت قانون بايد بعنوان فصل الخطاب قرار بگيرد و همه در هرجايگاهي كه هستيم وظيفه شرعي خودمان بدانيم و سعي كنيم طبق قانون عمل نماييم


به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات تفت،مهدی تقوایی صبح امروز در نشست مشترك اعضای ستاد انتخابات استان یزد و عوامل اجرايي،نظارت،بازرسي و بخشداران شهرستان تفت با یادآوری اهمیت انتخابات گفت: امروز دشمن از همه ظرفیت و توان خود درعرصه جنگ نرم برای ایجاد تنش در جامعه ما استفاده می كند  و  اوج مقابله كفر با اسلام است. كفر با همه ظرفیتش به میدان آمده و اگر ما مسئولین در رفع این تنشها و ممنوعیتهای حضور مردم تلاش ننماییم گناهی نابخشودنی را مرتكب شده ایم.

 

 

مدير كل سياسي و انتخابات استانداري همچنین با تشكر از همه اعضای ستاد انتخابات در استان و شهرستانها گفت:به بركت این نظام و این دولت ،ما حتی در دورترین مناطق و روستاهای محروم از نظرامكانات هیچگونه مشكلی نداشته و در همه ادوار،انتخابات دراستان یزد به بهترین نحو ممكن با كمترین تبعات و مشكلات برگزار شده است.

 

 

جانشین ستاد انتخابات استان یزد گفت: آنچیزی كه نظام امروز به آن نیاز دارد حضور حداكثری مردم در پای صندوقهای رای است و ما باید با تمام توان ،انگیزه مردم را برای حضور در این انتخابات پررنگ نماییم.

 

 


وي تلاش در جهت حضور حداكثري مردم پاي صندوق هاي راي را يادآور و ادامه داد:آنچيزي كه نظام امروز ما به آن نياز دارد حضور حداكثري مردم پاي صندوقهاي راي هست، همه در فرمانداريها و بخشداريها و همه افرادي  كه به نوعي مسئوليت دارند بدانند كه هر بحثي كه انگيزه مردم را براي حضور در انتخابات كمرنگ كند گناه نابخشودني است .

 

 

تقوايي به برنامه ها و جنگ نرم  دشمن اشاره و گفت: ما در كشور موضوعات متنوعي داريم كه دشمن مي تواند از آن براي ايجاد تنش استفاده كند و امروز دشمن از همه ظرفيتهاي خود در عرصه جنگ نرم استفاده مي كند. در بعد جهاني تحريمهايي كه عليه كشور ما انجام ميدهند كاملا ناجوانمردانه است.

 

 

 

 

مدير كل سياسي و انتخابات استانداري تبليغات و اطلاع رساني براي شركت پرشور مردم در انتخابات را وظيفه همه عنوان نمود و افزود: ما تا زمان انتخابات و تبليغات فرصت كمي داريم و در اين فرصت برنامه تبليغات وظيفه تك تك ماست و كارگروههاي تبليغات و اطلاع رساني بايد اثر و نمود خود را در جامعه نشان دهند، روحانيت معزز در مساجد توصيه هاي حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري را در مورد انتخابات تبيين نمايند.وظيفه معلمين هست كه جوانان ما را كه در معرض ابهامات و شبهات فراواني هستند ذهن آنها را به سمت و سوي اين نظام سوق دهند.

 

 

وی اظهار امیدواری كرد در این دوره نیز بدون هیچ مشكلی و با حضور حداكثری  بتوانیم 12 اسفند را روزسرور و شادی همه دلسوزان این نظام و پیروان ولایت رقم بزنیم و دشمن را به عقب برانیم.

 

 

در اين جلسه هم چنين مسئولان كميته هاي ستاد انتخابات استان گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي انجام شده را ارائه نمودند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا